13 listopada 2011

Wywiad z Plejerem





 Dziś udało mi się przeprowadzić wywiad z raperem warszawskiego podziemia Plejerem, który w wywiadzie opowiada o swojej najnowszej płycie i o najbliższych planach związanych z rapem.


Wczoraj odbyła się premiera fizyczna twojej płyty "Bomby Na Mainstream" rozeszły się wszystkie 300szt? Jak oceniasz swoją płytę?

Plejer: Siemasz, wyskoczyła lekka obsuwka z wydawnictwem i jeszcze czekam na wersje fizyczne, bo grafika się nie zgadzała, ale co do projektu to mogę powiedzieć że za mną długa praca, nad najlepszym pod względem technicznym projektem, gdzie nie ciąłem zwrotek, eksperymentowałem z flow,dostałem bity na których chciałem nagrać i jestem zadowolony że udało nam się to ogarnąć i że ludzie zamawiają płyty, słuchają i propsują materiał, o to w tym chodzi.

Jak oceniasz odbiór swojej najnowszej płyty?
  
Plejer: Opinie są bardzo zróżnicowane, ale chyba nie mam się za co wstydzić, ludzie mają żale że to nie2009, że idę nie w tą stronę, ale nadal robię taki rap jakiego chcę słuchać i są osoby którym to się podoba i to wspierają.

Twoim zdaniem najlepszy kawałek na płycie?

Plejer: Na dzień dzisiejszy mój faworyt to "Płynę", na kozackim bicie Zbyla, oraz "Otaczaj się dobrymi ludźmi", też na bicie Zbyla, na prawdę sztos, często do tych numerów wracam, całej płyty mi się dobrze słucha.

Mam takie pytanko, wychowałeś się na polskim rapie? Czy może zagranicznym?

Plejer: Bardziej rodzimej sceny słucham, dopiero uczę się zagranicznych graczy, na dzień dzisiejszy koncentruje się na swojej muzyce i mam spore zaległości do nadrobienia...

Jesteś w trakcie robienia nowej płyty? Czy na chwilę obecna odpoczynek?

Plejer: Wiesz, dopiero wypuściłem płytę, chęci na kawałki są, ale jednak trzeba trochę pozbierać inspiracji, chwilę odczekać przed następnym projektem, żeby wena przyszła i coś się wydarzyło ciekawego o czym można nawinąć.

Jak oceniasz swoją drogę od pierwszej do najnowszej płyty?

Plejer: Za pierwszą płytę uznaję EP#1 z 2008 roku, cóż, mega zajawka małolata który chciałbym raperem i wkładał w to serce, rokuje, co słychać na Bombach na Mainstream, przebyłem długą drogę, nagrywając w wielu miejscach, poznając bardzo wiele osób, ciekawych znajomości, do wszystkiego idę sam, nadal w kawałkach nie ma miejsca na kłamstwa i stawiam na szczerość, fajnie że mogę realizować swoją pasje.

Jest jeszcze w planie jakiś teledysk?

Plejer: Nagramy klip do otaczaj się dobrymi ludźmi, jak budżet się unormuje, sporo kwitu wkleiłem za wyprodukowanie płyty, miksy i masteringi, godziny studyjne, to wszystko kosztuje, czekam aż się zwróci;], na pewno nie odwale nisko budżetówki, postawię na kogoś kto się zajmuje kręceniem i montażem, a zajmę się rapem.

Planujesz w najbliższym czasie jakiś wspólny projekt z Solarem lub TomB?

Plejer: Wiesz mordo, najbliższy projekt w który chciałbym się zaangażować to Wkurwę Brudny 2 z Pjentakiem, ale czy to dojdzie do skutku? Mam taką  cichą nadzieje i jest taki plan. Jednak ponad to chciałbym zacząć trasę z projektem, Bomby na Mainstream, czuję że dam ognia i mam parcie na granie koncertów, w całej Polsce.

Dzięki za wywiad, masz chwile dla siebie


Plejer: Płyta jak nie patrzeć jest mocno rapowa i chce powiększać na niej rzesze swoich fanów i widzieć jak to się przyjmuje. Na koniec tego wywiadu chciałbym podziękować tym co kupują płyty i to wspierają, zapraszam was na mój oficjalny fanpage, gdzie można ściągnąć płytę w mp3 za darmo, http://facebook.com/plejer.warszawa, a już 27 listopada w warszawskim klubie indeks wystąpię na imprezie rap school events i zagram nowy materiał, liczę na sporą frekwencje, bo imprezy dopiero z pod tego szyldu się rozkręcają, a jak wyjdzie organizatorzy będą ogarniać następne, a dzięki temu dużo innych składów które np, dopiero  zaczynają przygodę z rapem, będą miały szansę grać koncerty i spawać tą kulturę w jedność. Pozdrawiam użytkowników portalu Warszawski Rap, oraz swoich fanów dzięki za wywiad.



 Zapraszamy na naszego facebook'a  Warszawski Rap Facebook

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz