12 listopada 2011

Pokój Z Widokiem Na Wojne - "Droga Wojownika"



Po dobrze przyjętym singlu pt. "Moja Pierwsza Dziewczyna" chłopacy z PZWNW nie próżnuje i postanowili wyjawić trackliste. Na płycie znajdują się 2remixy "Moja Pierwsza Dziewczyna". Na pierwszym z remixów swoją zwrotkę dograł Sokół, zaś na drugim remixie swoją zwrotkę dograł Chada. Do Singla i 2remixów powstały teledyski.

1. Droga wojownika (produkcja: Kaerson, rap: Juras)
2. Moja pierwsza dziewczyna (produkcja: Kaerson, scratche/cuty: DJ Steez, rap: Juras, Koras)
3. Koledzy z podwórka (produkcja: Kaerson, rap: Juras)
4. Chwile próby (produkcja: Ive, rap: Juras)
5. Po drugiej stronie (produkcja: Kaerson, rap: Juras)
6. Egzotyczna przygoda (produkcja: DJ B, rap: Juras, wokal: DJ Omar)
7. Moje szczęście (produkcja: DNA, rap: Koras, Juras)
8. Chce się żyć (produkcja: Kaerson, rap: Juras)
9. Zwariowałem (produkcja: Kaerson, rap: Juras, wokal: Kama)
10.Życie raperskie (produkcja: Ive, rap: Juras)
11.To jest mój czas (produkcja: Kaerson, rap: Juras)
12.W imię Ojca i Syna (produkcja: Kaerson, rap: Juras)
13.Moja pierwsza dziewczyna Remix 1 (produkcja: DJ Steez, scratche/cuty: DJ Steez, rap: Juras, Koras, Sokół)
14.Moja pierwsza dziewczyna Remix 2 (produkcja: Kaerson, scratche/cuty: DJ Steez, rap: Koras, Chada, Juras)

Płyta na sklepowe półki najprawdopodobniej trafi już 21 listopada. Ale już teraz możesz dostać specjalną edycje z płytą DVD (na której znajdują się wszystkie teledyski PZWNW) na internetowym sklepie Prosto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz